Sunday 24 June 2012

cukup bagiku pengetahuan TUHANku :)



قد كفاني علم ربي. من سؤال واختياري. فدعائي والبتهالي. شاهد لي بافتقاري 

Cukup bagiku pengetahuan Tuhanku daripada permintaan dan usahaku. Doa serta permohonanku, sebagai bukti pada kefakiranku.

Oleh kerana rahsia itu aku berdoa pada saat aku senang dan susah. Aku adalah hamba, menjadi kebanggaanku, dalam kefakiran dan keperluanku.

Wahai tuhanku yang memiliki aku, Kau Maha tahu akan keadaanku. Dan apa yang berada dalam hatiku dari kesedihan dan kesibukanku. Maka tolonglah aku dengan kelembutan. Darimu wahai tuhan seluruh hamba.

Wahai yang Maha Pemurah tolonglah hamba. Sebelum lenyap kesabaran hamba. Wahai pemberi pertolongan dengan segera. Berilah kami dengan segera pertolonganMU. Yang dapat menghilangkan kesulitan dan dapat mendatangkan. Dengan apa-apa yang kami 
harapkan semua.

Wahai yang Maha dekat, dan menjawab. Wahai yang Maha mengetahui dan mendengar. Aku mengaku akan kelemahanku. Dan ketaatan serta kesedihanku. Aku sentiasa menunggu di hadapan pintu rahmatMu

Wahai tuhanku, berilah rahmat padaku. Pada lembah kurniaMU aku berada. Wahai tuhanku, tetapkanlah keberadaanku disana. Aku sentiasa mempunyai prasangka baik. Ia (prasangka baik) adalah teman dan kawanku. Juga penyenang bagiku dan yang setia bersamaku. Sepanjang malam dan siangku

Wahai tuhanku, dalam jiwa ini terdapat hajat. Tunaikanlah wahai yang Maha Menunaikan, Tenteramkanlah rahsia dan hatiku. Dari kebimbingan dan pergolakannya.

فالهنا والبسط حالي. وشعاري ودثاري
Sungguh aku berada dalam ketenteraman dan ketenangan .Dan juga (ketenteraman dan ketenangan) menjadi pakaianku.
                                           sujud syukur penduduk mesir
                                             

ALHAMDULILLAH, mesir kembali bersinar dengan nur islam. Dr. mursi telah disahkan menjadi presiden mesir. ALHAMDULILLAH, pemerintahan taghut telah jatuh terbongkang, kini Islam MULA MEMAYUNGI Negara. 
INNAFATAHNA LAKA FATHAN MUBINA.

SUBHANALLAH.WALHAMDULILLAH.WALAILAHAILLALLAH.ALLAHUAKBAR!!!!WALILLAHILHAMD.

No comments:

Post a Comment